SESSIO FORMATIVA CALCULADORA COPAGAMENT SSAD

Públic al qual s'adreça:
Destinada a Coordinadors/res de Serveis Socials, Gestors/res de SAD, Tècnics/ques municipals i personal administratiu dels ens locals que esteu aplicant el model de copagament de la Diputació de Barcelona, així com per a aquells ens locals que estan interessats en la seva aplicació.
dimarts
Gener 2017
Data de finalització: dimarts, 31/01/2017 - 14:00

Benvolguts/des,

En el marc de les actualitzacions de l’aplicatiu calculadora de Copagament, es farà sessió formativa a la sala B de la 1a planta de l'edifici Serradell (Mundet), el proper dia, dimarts 31 de gener de 2017 de 11:00h a 14:00h.

Aquesta sessió ha de permetre poder conèixer de primera mà, el funcionament de l’instrument-calculadora per facilitar la gestió del copagament dels SSAD, segons el model de la Diputació de Barcelona, així com les novetats de la darrera versió

El contingut de la sessió serà:

1.-Repàs general de les principals funcionalitats de la calculadora

2.-Novetats de la darrera versió:

• Simulador de copagament. Millorar la presentació del formulari que es perdia alhora de minimitzar la calculadora.

• Bloqueig dels imports dels ingressos que tributen per IRPF, per tal que sempre s’accedeixi des de la icona dels càlculs.

• Generació d’un fitxer extern per poder actualitzar les dades de les caselles de declaració de renda, de tal manera que permeti la consulta de les mateixes per anys. En els impresos es mostrarà la mes recent.

• Casella per indicar si l’usuari té una discapacitat >= 33% i revisió dels càlculs corresponents a aquest cas.

• Fulls informatius de càlculs de copagament, afegint l’import corresponent al centre de dia.

• Més serveis complementaris addicionals.

• Millores en la facturació

• Exportacions i impresos compatibles amb l’OpenOffice.

• Generació d’un nou paquet compatible d’instal·lació per a nous usuaris.

Us agrairem ens confirméssiu assistència al e-correu: arumiomr@diba.cat

Per a qualsevol dubte/aclariment podeu trucar-nos al 93 402 22 22 ext. 35381

Moltes gràcies i rebeu una salutació cordial,

Xarxa Local SAD