FORMACIÓ SAD: Contractació i execució del SAD dels ens locals

Benvolguts/des,

Us informem que encara queden places disponibles pel curs: Gestió i millora estratègica de la contractació i execució del SAD dels ens locals.
Creiem que aquesta és una formació de molt interès de cara a l’elaboració de plecs i seguiment de la contractació del SAD. També pot ser d’utilitat per aquells ens locals que tot i que encara no tenen el servei externalitzat totalment puguin requerir de contractes puntuals per raons de demanda o substitucions.
A continuació informació del curs. Per a realitzar la inscripció podeu fer click en aquest enllaç:

Objectius:

Comprendre els aspectes estratègics i de planificació de la contractació del Servei d¿Atenció Domiciliària.
Conèixer els elements bàsics per elaborar els plecs que regiran la contractació del servei.
Integrar el procediment a seguir des de l’elaboració del plec fins a la licitació del contracte i la seva posterior execució.
Conèixer la normativa actual aplicable a la contractació administrativa, a les ordenances de serveis i a l'ordenança fiscal.

Continguts:

Serveis públics i producció per agents externs. Conceptualització i model de servei del SAD: Identificar els elements estratègics que aporten valor a externalitzar. Identificar i definir els paràmetres del Servei d'Atenció Domiciliària que els ens locals han d¿ incorporar del mercat quan s'externalitza el servei. Identificar el model de governança.
Disseny i prestació del SAD:    Concepte i models de Servei d¿Atenció Domiciliària: anàlisi i característiques. Els beneficiaris i els usuaris dels Servei d¿Atenció Domiciliària. La prestació del servei. Estructuració i organització del servei. Procediments de gestió i protocols d¿actuació. Característiques i seguiment de la prestació del servei, mercat de proveïdors i la seva relació contractual. Característiques i seguiment de la producció, mercat de proveïdors i la seva relació contractual. Identificar els elements de l'execució i avaluació de la producció del Servei d¿Atenció Domiciliària.
Aspectes jurídics i administratius de la gestió del servei: Les ordenances municipals reguladores del servei. Les ordenances fiscals. Els plecs que regiran la contractació. Les ordenances municipals reguladores del servei. Les ordenances fiscals.

Durada:

Formadors:

Maria Flors Bastus Vila (lletrada servei secretaria general)
Mònica Reig Majoral
Telèfon: