Ja us podeu inscriure als Espais d'Innovació en Serveis Socials d'Atenció Domiciliària

Les sessions inicials dels Espais d'innovació es realitzaran en el marc de l'Escola d'Estiu en format virtual, i la resta de sessions seran en format presencial.

Us podeu inscriure a un Espai o als dos Espais.

·       Atenció integrada de serveis i suports al domicili: dijous 30 de juny (format en línia, en el marc de l'Escola d'Estiu), i dimarts 12 de juliol (format presencial).

·       Organització territorial i professionalització del SAD: dilluns 27 de juny (format en línia, en el marc de l'Escola d'Estiu), i dimarts 27 de setembre i dimarts 4 d'octubre (format presencial).

Per fer la inscripció podeu enviar un correu electrònic a benestar.social@diba.cat indicant l'espai o espais en què voleu participar - Atenció integrada / Organització i professionalització-, el nom, cognoms, càrrec i ens, adreça electrònica i DNI.

Si considereu que és del vostre interès, també hi podeu inscriure professionals que exerceixin la funció de coordinació tècnica d'empresa (sempre que també s'hi inscriguin professionals dels serveis socials bàsics).

Comptem amb servei de traducció i càtering (per a les sessions presencials).